Radionica se bavila temom izvođenja za kameru. Osnova je bio tekst:
Performing for the camera: postmodernism, antimodernism, and the performative photograph
Delimično se oslanjajući, a delimično ostavivši po strani sav postojeći obimni narativ o autorima čije smo radove gladali i izmišljajući sopstveni tretirali smo radove:
Claude Cahun, Lynn Hershman Leeson, Jimmy DeSana, Ou Zhihang, Joan Jonas, Laurie Simmons, Cindy Sherman.
Pokušavajući da osvetlimo strategije delovanja fotografa i aktera kao aktivnih, prepoznavali smo aproprijaciju, preuzimanje i istovremeno dekonstruisanje, bockanje vladajućih diskursa; doziranje subverzivnosti sa ciljem da se radu omogući cirkulacija na veoma kontrolisanjim društvenim mrežama (Kina), začudne erotske transgresije u neočekivanim smerovima….
Svi ovi radovi su nastajali i reagovali prema vladajućem narativu, koji je uvek represivan, a koji se kretao u kontekstu zapadnog hladnoratovskog, ideologizovanog/algoritamskog/cenzorskog. Okolnosti su opet takve.
Na posletku i ne premijerno, pogledali smo i seriju "Ekonomija moći heteroseksualne veze" Srđana Veljovića. Rad koji u potpunosti odgovara temi Radionice.
Нема коментара:
Постави коментар