Radionica s kraja septembra se bavila stvarnošću, kao i uvek. Ali u ključu grešnosti, grešaka, stranputica. Uglavnom onamo gde se nešto istine može naći.
Matija Bijelić je prikazao maestralan timeline subote 18. IX 2022, dana kada je u Beogradu održan Prajd, litije i još štošta. Biranjem motiva, referenci je konstruisana percepcija koja probija ideološke realnosti na svakom mestu. Savršen primer korišćenja fotografije, u svom izvornom obliku, kao agensa i inicijatora komunikacije i sredstva dolaženja do istine. Koja je tu iza ćoška, samo odbijamo da je vidimo.
Milica Macanović je podelila sa nama dve serije radova koji su svi proistekli iz iskustva analogne fotografije, grešaka, glitch-eva i efekata koji odatle proizilaze, i fokusirali smo se na estetske osobenosti radova. Začudno i jednostavno, očaravajuće i dugogledajuće slike sa prirodom kao motivom. Serija aktova u istom, glitch ključu. Intimno, autoreferentno. Sa stavom i estetično.
Treća serija radova je iz fundusa radionice. Brutalno i istinito. Marginalno, naravno. Ali više samo uživo ili na dark web sekciji bloga.
| |
Matija Bijelić |
|
|
|
Milica Macanović
|
|
Milica Macanović |
Нема коментара:
Постави коментар